En ny faglig professionsautonomi skal vindes  

Nicolaj Ejler på Afveje

 

Magasinet - alle temaer


2017
Nr. 4: Normalitet
Nr. 3: Hvad gør en forskel?
Nr. 2: Kunstig Intelligens
Nr. 1: Tværfaglighed


2016

Nr. 4: Velfærd
Nr. 3: Kontrol og tillid
Nr. 2: Grænseland
Nr. 1: Retssikkerhed


2015
Nr. 4: Overlevelse
Nr. 3: De Uartige
Nr. 2: De (måske) selvbetjente
Nr. 1: Samtaler

 

2014 

Nr. 4: Uddannelsesparat
Nr. 3: Faglighed
Nr. 2: Afregning
Nr. 1: Motivation 

 

2013
Nr. 4: Kontanthjælpsreformen
Nr. 3: Inklusion

Nr. 2: Mennesker og systemer

Nr. 1: Ondt i livet

 

2012
Nr. 4: EUD i krydsild
Nr. 3: Tabuer og blinde pletter
Nr. 2: Forandring
Nr. 1: Krisetid?
 

2011
Nr. 4: Liv, håb og vejledning
Nr. 3: Viden og vejledning
Nr. 2: Vejledernes værktøjskasse 2011
Nr. 1: eVejledning

2010
Nr. 4: Vejledning og uddannelsessystemet
Nr. 3: Udkant og ulighed
Nr. 2: Magt og modstand
Nr. 1: Ungepakken

2009
Nr. 4: Vejledning i fællesskaber
Nr. 3: Mønsterbrud
Nr. 2: Vejledning som myndighed
Nr. 1: Fastholdelse
 

2008
Nr. 4: Vejledning og coaching
Nr. 3: Vejledning og virksomheder
Nr. 2: Nye tider - nye veje i vejledningen
Nr. 1: Vejledningsvision 2018
 

2007
Nr. 4: Den der kommer allersidst!
Nr. 3: Vejledningens effekt
Nr. 2: Vejledning og markedsføring
Nr. 1: Vejledning i det nye Danmark
 

2006
Nr. 4: Vejledningsteknologi
Nr. 3: Vejledningens nye roller
Nr. 2: Realkompetencer og vejledning
Nr. 1: En rigtig vejleder?

2005
Nr. 4: Gennemførelsesvejledning
Nr. 3: Vejledningens interessenter
Nr. 2: Vejledning og integration
Nr. 1: Vejledningspolitik

2004
Nr. 4: Valg og vejledning
Nr. 3: Vejledningens paradokser
Nr. 2: Særlige behov
Nr. 1: Den professionelle vejleder

Ungdomshøjskoler
SkillsDenmark
Simac
Fiskeriskolen
Sputnik STU
Bliv snedker
Schultz  Annexstræde 5  2500 Valby  T: 4848 5505  E: kundeservice@schultz.dk

Hjemmesiden bruger cookies


Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.
Vil du vide mere om vores cookies, og hvordan du sletter dem, klik her.